Post by soecrusicdiste on Feb 9, 2022 15:29:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Lep\u0027s World 2 2022 version ▞▞▞
Kll oppo kokliommlk imo omo k
dette er en åbenlys super mario klon....når det er sagt, min gud hvor er den god. seriøst fremragende spil med god niveauvariation og udfordring.
Virkelig sympatisk det var sjovt og sundt for min koncentration mmaatte
Jeg elsker dette spil og kan ikke leve uden det. Jeg kan ikke vente med at spille dette spil. Jeg elsker hver eneste ting i dette spil, men hjertetiden er for meget. Jeg skal vente i 5 timer på at spille det. Er det muligt at hjertetiden kan være mindre???
Microsoft Store Anmeldelser. 671 • Dårlig. TrustScore 1 ud af 5. 1,2 ... Prøvede at kontakte både leps world og Microsoft store efter få dage,
plz plz plz aldrig download dette spil gå til helvede er bedre end at spille dette spil niveau 4-8 er det værste niveau Jeg hader dette spil dette er et blodigt spil den blodige elve kan ikke gøre noget rigtigt Jeg hader dette spil og anbefaler dig gutter download aldrig dette blodige spil, hvis nogen siger, at du vil gå til han vil eller spille dette spil, plz gutter, vælg at gå til han vil jeg hader dette spil og det blodige niveau 4 del 8
Dette spil er godt, og det er vanedannende og udfordrende, og det skaber flere vanskeligheder, når vi går op på det niveau, som jeg kan lide så meget 😊😊
leprechaun game🍀🍀🍀🍀🍀er sødt og sjovt. minder mig om Nintendo Mario spil i en billig version. God underholdende for børn, selvom jeg er 40'er...😆lol
Minder om nye super Mario broders
Jeg kan godt lide det, men niveau 8 -12345678 er for hårdt, det ville være fantastisk, hvis det var en lille smule nemmere
Ikke rart spil, når vi når på 6. niveau, og når vi er på 56% Har spillet kunne vi ikke nå op. Du er nødt til at ændre placeringen meget og meget edit's og fjols Like gameplay
Godt spil!
Mega fedt spil
Lep's World 2 આર્કેડ ftzh
Bedste spil nogensinde! Idk hvad man skal sige. Bedre end alle spillene i Play Butik/Google Play
Jeg vurderer dette til en firestjernet, fordi når jeg når frem til troldmanden, får jeg aldrig den kraft, jeg havde
Jeg giver kun to stjerner bcz af annoncer ellers var spillet bedst 😘🤗🤗
Det er et godt spil, men lidt kedeligt 😴😁
Lep's World 2 آرکیڈ iyh
Fantastiske spil plz niveauer brhain eller verdens ku thurha mushkil bne eller hemmelige jaga bhy rkhain
Fantastisk! Men niveau 8-4, der krydser 🔥 floden ved at hoppe og holde krogen, er meget svært. Jeg kan ikke komme videre.
Dette spil er godt, men for hver lille fejl bliver jeg nødt til at spille det igen. Ligesom selv når du går på tværs af sneglene skal du hoppe, men selvom jeg fejlagtigt krydser insektet uden at hoppe, så mister jeg 1 liv. Lav venligst denne fejl, ellers afinstallerer jeg😤😤. Jeg har også set de andre anmeldelser og beslutningstagere ikke kan se. Jeg er utilfreds med spillet👿👿👿👿👿👿👿
Hvem Har is a free and safe APK game. ... Shot 0 Hvem Har Screen Shot 1 Hvem Har Screen Shot 2 Hvem Har Screen Shot 3 ... Lep's World 3.
Jeg elsker dette spil bogstaveligt, men problemet er, at jeg har gennemført alle niveauer med alle kister, og nu venter jeg på en ny opdatering, og problemet er, at spillet ikke opdaterer spillet hurtigt
Det samme med den første del, dette er en Adv-spam.. Og "Spil på" knappen stopper med 80 til 90% af spillet, og du er tvunget til at give op og se 30 sekunders annoncer igen og igen.. og værst af alt spil på tager dig til et punkt meget før du tabte, og så skal du gentage de trin du har afsluttet igen, og nogle gange er de så hårde, at du taber igen og igen for at nå det punkt, du havde tabt i første omgang.. niveauer bliver frustrerende og ulogisk hårde, når du går højere.. afinstalleret..
Lep's World 2 Arkády wycn
Android-Applikation Leps World 2 Udviklet Af Mobile Vizyon Er Angivet Under Kategori Arkade. Den Aktuelle Version Er 1.8.6 Frigivet På 2020-07-16.
Ikke det bedste, men det bedste forsøg
Dette spil er meget eventyrligt. Jeg kan meget godt lide det. Men hans 2-6 niveau er meget hårdt, men jeg synes, det er meget interessant spil 😘😘😘Jeg kan godt lide dette spil
Fantastiske spil har downloadet dem alle og elsker de nye ridderudfordringer (med venner spiller vi die by die challenge). Det store spørgsmål..... Hvor længe skal vi vente på den nye verdens?
Det tager tid at afslutte de hårde niveauer.
ok, jeg kan lide det, men når jeg fejler, bliver jeg så vred. fransk: ok j'aime beaucoup ce jeu mais quand je perd sa m'énerve. lav venligst flere spil som dette ❤️😘
Line Color 3D Εύκολα jfy
I skal løse et problem, jeg finder... Den 11-8, når jeg prøver at kæmpe mod chefen, fejler det bare, og så gik jeg ud af stedet, ikke spillet... Og det er sådan, jeg afinstallerer det
Godt, men videoen virker ikke...
Vanedannende og interessant.
Lep's World 2 Arcade gmgq
Meget dårligt spil fortæller mig, at det hårde niveau i, at ingen vej er der, som folk vil gå, så hvordan skal vi vinde
Det er et godt spil. Men jeg giver tre stjerner, fordi det er for mange annoncer, og når du taber, kommer du tilbage til start, og jeg kan ikke lide annoncerne.
I dette spil var der skydeniveau og pistol var tilgængelig
Dette spil er meget godt, men den sidste del er meget svær, du burde gøre det lidt nemmere, men dette er et fantastisk spil, og hvem der nogensinde har lavet det, jeg elsker ham eller hende
Det er virkelig et forfærdeligt😱 spil. INSTALLER DET SLET IKKE, HVIS VI SÅR FAST PÅ NOGET NIVEAU, SÅ ER DER INGEN CHANCE FOR AT GÅ FREM. MONSTRAUS. DET ER BESKRIVELSE DET VÆRSTE 👎 SPIL 🎮 NOGENSINDE. JEG ANBEFALER DIG IGEN IKKE ❌ AT INSTALLERE DETTE SPIL NOGENSINDE I DIT LIV.
Lep's World 2 آرکید hxx